loading...
سایت تفریحی ضربان|بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی|اس ام اس, عکس , عکس عاشقانه, تفریحی, سرگرمی, آموزش, اس ام اس عاشقانه, عکس جدید, اس ام اس جدید,
§¤*~ king star ~*¤§ بازدید : 562 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

عاشق اسمم می شوم
وقتی
” تو” صدایم می کنی . . .

عشق من ،امروز به اندازه ی تمام دلتنگیهای عمرم دلتنگت شده ام
دوستت دارم فراتر ازهر دوست داشتنی و فراتر از هر حسی

امروز می خواهم فریاد بزنم با قلبی آکنده از عشق تو ، و با حسی سرشار از تو
می خواهم فریاد بزنم عشقم را تا همه ی عاشقان بشنوند این صدا را
می خواهم به گوش همه ی دنیا برسانم که من خوشبخت ترینم !



اس ام اس عاشقانه ۹۳

کـوتـاه مـی گـویـم
دوسـتَ ت دارم♥
..

ولی
..
کـوتـاه نـمـی آیم
از دوست داشـتــنت..

 

زکات ِ دوست داشتن تو …
دلتنگی ِ من است !

من خون بهای عشقت را ،
به هفت آسمان هم …
داده ام !

اگر میدانی که در دنیا کسی هست که با دیدنش…
رنگ رخسارت تغییر می کند
و صدای قلبت ابرویت را به تاراج می برد…
مهم نیست که او مال تو باشد
مهم این است که فقط باشد…
زندگی کند…
لذت ببرد
و نفس بکشد…

روزی که نگــــــــــــــاهمـــــــــان در هم آمــــــــیخت …
مــــــــی خواســـــــــــــتم بگــــــــــویم کـــــــه…
اما ســــــــــــکوت کـــــــــــردم…
حـــــــــس کردم از نگـــــــــــاهم ، رازم را خوانـــــــــده باشـــــــــــی …

برای خودم مردی شده ام
این روزها در سکوت سرسخت بی صدا گریه میکنم
ولی!!!
دنیا مواظبم باش
قلبم هنوز زنانه میزند

کاش می فهمیدی
برای اینکه تنهایم تو را نمی خواهم
بر عکس…
چون تو را می خواهمت،تنهایم

عشق واسه یه زن وقتیه که از روی ناراحتی با دستای ظریفش
روسینه ی مردش میکوبه و مرد اروم بغلش میکنه ودستاشو می بوسه ومیگه
نزن گلم دستای خودت درد می گیره ….

آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی
رو با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو با کسی دیگه ای نمیتونه تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستند
مثل……
بعضی ادما…

جایی هست در وجود من
که جزتو
هیچکس نمیتواند
انرا پر کند

دســــــــــتهایم را محکمتر فشار بده عشـــق من…
اینجا خــــــــیلی ها سر جــــــــــدایی تو و من شـــــــرط بـــــــــــسته اند…

مهم نیست که تـــــــــــو
بـــــا مـــــن چــــه میکنی
بیا ببین “برای تـــــــــو”
مــــن بــــــا خودم چـه میکــنـــم. . .

تکیه کرده ام
به قامت خمیده ی درختی که در برگ ریزان جداییمان
شاهد پر و پا قرص خزان دلدادگیم بود…
امروز هم مثل همیم ، مثل همان روز
رنگ و رو پریده و سرد … !
هر دو پیر شده ایم … !



اس ام اس عاشقانه ۹۳

شانه های بالشم همیشه خیس است
عجب مردیست …
هر شب تا صبح
با هم
یاد نامردیت را زنده می کنیم … !

آسمان رویا هایم هنوز بارانی ست
چه انتظار بیهوده ای …
طلوع نمی کند آفتاب خوشبختی … !

وقت باران نیست !
دنیا همیشه ابریست!
زندگی کوچه بمبست شده!
تا زلالی دیگر
انتظار هم بی معنیست!
یاد باد که آنروز باران میبارید…!!!

چقدر خوب
که هر سال
سالگرد رفتنت

آغوشش
مثل همان روز بارانی
برای قامت خمیده ی اشک هایم

خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار می کنم.
چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:
“دوست دارم کشکه”

عشق مثه یه گنجیشک میمونه … اگه محکم بگیریش میمیره …
اگه شل بگیریش می پره … پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره

اهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت
ادم ها چه راحت مسئولیت خود را به گردن خدا می اندازند

پروانه پر  گنجشک پر  کلاغ پر
دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر

وقتی برای موندنـت فاصله ها حَریص می شن
واسه یه لحظه بودنت  ثانیه ها  عزیز می شن

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

هرچند تنهایی را دوست ندارم  اما دوست دارم در قلب تـو تنهای تنها باشم

گفته اند روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد
یعنی ما با هم چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

فهمیدی تصادف کردم ؟ بذار برات بگم  تـو جاده چشات  اتـوبان نگات  خوردم به خوبیات  چپ کردم واسه صفات  قربون وفات  عزت زیاد

فلک در دفتر عشقم قلم زد  چه اوقات خوشی داشتم بهم زد  الهی ای فلک چرخت نگردد ‌ که چرخت ارزوهامو بهم زد

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس
گرگ ها خاطرشان هست که آهوی منی

بیا تا من و تـو جانانه باشیمیکی شمع و یکی پروانه باشیم
به پای سایه های گل نشینیمدعا بر هم کنیم تا زنده باشیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط انار در تاریخ 1393/02/29 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

عالی بود عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت خودتون خوش اومدین و امیدواروم از سایتتون خوشتون بیاد , اینجا به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدم ایزاد و سیر تا پیاز همه چیو و همه کسی رو میتونین ببینین! جوک,اس ام اس,ترول,متن,عکس, اهنگ وخبرهای ورزشی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ ضربان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 2,663
  • بازدید سال : 14,334
  • بازدید کلی : 193,445
  • کدهای اختصاصی




    √ کد آیکن کنار نوار آدرس

    http://bo3e.com/wp-content/uploads/D.f3.gif

    شارژ شاپ

     خرید شارژ ایرانسل+هدیه

    عماد گرافیست

    »تبلیغات شما در اینجا«


    Check Page Rank
    39 :بازدید امروز
    466 :بازدید دیروز
    2 :افراد آنلاین
    0 :ورودی گوگل امروز
    0 : ورودی گوگل دیروز
    1,124 :بازدید هفته
    2,663 :بازدید ماه
    14,334 :بازدید سال
    193,445 :بازدید کل
    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی